مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 18:052020-02-24سياسي

آمادگی خراسان رضوی برای سرمایه گذاری های مشترک با استان نجف


استاندار خراسان رضوی در دیدار سرکنسول عراق در مشهد ضمن اعلام آمادگی برای همکاری های اقتصادی گفت: تجربه های موفق اقتصادی خراسان رضوی می تواند در قالب مشاوره و سرمایه گذاری های مشترک در اختیار استانداری نجف قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار سرکنسول عراق در مشهد که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در زمان ماموریت سرکنسول عراق در مشهد، روابط بین خراسان رضوی و نجف اشرف ارتقا یابد.

استاندار خراسان رضوی افزود: جمهوری اسلامی ایران کمک های سخاوتمندانه ای در حوزه امنیت عراق انجام داده است، همین موضوع باعث شده احساس برادری و اخوت بین دو ملت ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه کشور ایران برای ساخت عتبات عالیات تاکنون اقدامات مناسبی را انجام داده است، افزود: تکمیل پروژه هایی که در این زمینه وجود دارد با همان جدیت قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

رزم حسینی با اشاره به خدماتی که از طرف شهرداری مشهد در ایام اربعین در شهر نجف صورت گرفت، ادامه داد: هزاران نفر از کارکنان شهرداری مشهد مسئولیت بهداشت، نظافت و تغذیه زائران اربعین حسینی را برعهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خراسان رضوی برای سرمایه گذاری های مشترک با استان نجف

آمادگی خراسان رضوی برای سرمایه گذاری های مشترک با استان نجف