مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-24اقتصادي

200 میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ در استان ها تخصیص یافت


علیمراد سرافرازی در گفت وگو اظهار داشت: سال گذشته عملیات مبارزه با ملخ صحرایی در سطح 750 هزار هکتار انجام شد اما امسال پیش بینی می شود این میزان به یک میلیون هکتار بسته به شرایط افزایش یابد.

وی تصریح کرد: تفاوت امسال با سال گذشته در سرمایه های نیروی انسانی و امکاناتی است که نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر شده است.

سرافرازی بیان کرد: اعتبارات خوبی با حمایت سازمان برنامه و بودجه تاکنون 200 میلیارد ریال اعتبار تخصیص و در اختیار 10 استان درگیر توزیع و تأکید وزارت کشور در زمینه همکاری استانداران جای دغدغه و نگرانی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: در ارتباط با آفت کشی سازمان حفظ نباتات هیچ محدودیتی ندارد و به اندازه کافی سم تأمین شده است و در بحث سوخت نیز حسب نامه ای که به استانداران نوشته شده به اندازه کافی در اختیار سازمان های جهاد کشاورزی قرارگرفته است.

سرافرازی گفت: با توجه به امکانات پشتیبانی که وجود دارد انتظار می رود هیچ مشکلی در مورد اعتباری نخواهیم داشت در صورت رویارویی با جمعیت بیشتر امکان کمک مالی بیشتری وجود دارد.

وی افزود: در این ارتباط کار مبارزه با ملخ صحرایی در زمان حاضر در سطح هشت هزار هکتار در استان های درگیر از جمله خوزستان، بوشهر و هرمزگان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ در استان ها تخصیص یافت

200 میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ در استان ها تخصیص یافت