مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:502020-02-24اجتماعي

تهیه نقشه عملیاتی لرستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: نقشه عملیاتی استان، شهرستان ها و بخش ها در ابعاد مختلف تهیه شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: نقشه عملیاتی استان، شهرستان ها و بخش ها در ابعاد مختلف تهیه شده است.

صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش هایی که در سطح استان داریم همچنین هشدارهای مدیریت بحران کشور و جلسات ستاد مدیریت بحران، تمام دستگاه ها به ویژه جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل به سر می برد.

وی با اشاره به این که ما در سطح استان کارهایی انجام دادیم، عنوان کرد: اولین کار برگزاری جلسه مدیریت بحران است که به ریاست استاندار برگزار شد و دستورات و راهکارها در همه کارگروه ها ابلاغ شد.

رضایی ادامه داد: جهت شناسایی مناطق پرخطر هماهنگی های لازم با مدیرکل سازمان هواشناسی لرستان انجام شده و حدود 1031 نفر از امدادگران در کلیه شهرستان ها در حالت آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تأکید کرد: شارژ انبارهای امدادی در کلیه شهرستان ها در دستور کار قرار دارد که نیازی به تأمین از طریق مرکز استان نباشد.

وی با اشاره به این که در استان دو فروند بالگرد داریم که در موارد ضروری امدادرسانی از طریق آن ها انجام شود، عنوان کرد: سه فروند بالگرد به صورت استندبای در استان های معین است که به محض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه عملیاتی لرستان

تهیه نقشه عملیاتی لرستان