مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-24سياسي

تحریم کنندگان دارو صلاحیت عضویت در شورای حقوق بشر را ندارند


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، گفت: کشورهای تحریم کننده دارو صلاحیت عضویت در شورای حقوق بشر را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی، در چهل و سومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل که از روز دوشنبه 24 فوریه(5 اسفند) شروع شده و تا 20 مارس( 1 فروردین) ادامه دارد، مواضع کشورمان را در زمینه حقوق بشر تبیین کرد.

متن سخنرانی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران خانم رییس، عالیجنابان، خانم­ها و آقایان من مایلم به شما خانم سفیر، الیزابت تیچی فیسلبرگر به خاطر انتصاب به سمت ریاست شورای حقوق بشر تبریک بگویم.

خانم­ ها و آقایان؛ من از کشوری می­ آیم که مردم آن بر اساس تعالیم کتاب آسمانی قرآن کریم بر این باورند که انسان­ها بدون درنظرگرفتن دین ، مذهب ، رنگ ، نژاد و قومیت مورد تکریم خداوند هستند (و لقد کرمنا بنی آدم) و تفاوتی میان انسان­ها از نظر جنسیت (زن و مرد) و تیره و قبیله نیست (یا أَیُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقناکُم مِن ذَکَرٍ وَأُنثی وَجَعَلناکُم شُعوبًا وَقَبائِلَ لِتَعارَفوا إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَ اللَّهِ أَتقاکُم).

مردمی که باور آنها این است که اگر کسی انسان بی­گناهی را بکشد مانند این است که همه­ ی انسان­ها را به قتل رسانده ­است (مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم کنندگان دارو صلاحیت عضویت در شورای حقوق بشر را ندارند

تحریم کنندگان دارو صلاحیت عضویت در شورای حقوق بشر را ندارند