مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:402020-02-24اقتصادي

وزیر کشور: وزارت بهداشت روند ویروس کرونا را کنترل شده و مدیریت شده می داند


گزارشی که امروز وزارت بهداشت در جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات کشور با آمار و ارقام داد روند را کنترل شده و مدیریت شده می داند که امیدواریم این موضوع از حوزه کنترل مدیریت شده به حوزه کاهشی و نهایتا توقف برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز موضوع بحث این جلسه کرونا و آثار اقتصادی آن بود.

وی ادامه داد: به هر حال وظیفه دولت و دستگاه های اجرایی این است که در هر شرایطی اطمینان پیدا کنیم از تامین، تولید، توزیع و قیمتهای کالاها و هیچ امری نباید موجب به هم زدن شدن این امور شود.

  وزیر کشور خاطرنشان کرد: دستگاه اجرایی در این جلسه حاضر بودند و واحدهای تولیدی و توزیعی اطمینان دادند که در روند خدمات رسانی و قیمت ها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: هر جا احساس شود که به توزیع  جدید و یا تامین جدید نیاز باشد آمادگی لازم در همه هست خواهش من از همه مردم این است که این مسئله یک مسئله عمومی شده است، بنابراین بدون حضور مردم و تلاش ها و همدلی با مسئولان کنترلش مشکل خواهد بود.

  رحمانی فضلی تصریح کرد: همه مسئولین در حوزه های مختلف به ویژه وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی این موضوع دستورالعمل های لازم صادر کردندو  اقدامات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: وزارت بهداشت روند ویروس کرونا را کنترل شده و مدیریت شده می داند

وزیر کشور: وزارت بهداشت روند ویروس کرونا را کنترل شده و مدیریت شده می داند