مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:352020-02-24دانش

عنوان استاد برجسته شیمی کشور به عضو هیات علمی دانشگاه شیراز رسید


دکتر داریوش مولا از سال 1362 تاکنون به عنوان عضو هیات علمی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه شیراز مشغول تدریس و پژوهش است.

چاپ حدود 170 مقاله در مجلات معتبر ملی و بین المللی، ارائه بیش از 100 مقاله علمی در کنفرانس های معتبر داخل و خارج از کشور، تالیف و ترجمه سه کتاب تخصصی، 23 قرارداد پژوهشی با صنایع دولتی و خصوصی و ثبت 6 اختراع علمی، در کارنامه این استاد دانشگاه شیراز مشاهده می شود.

استاد مدعو بخش مهندسی شیمی دانشگاه اکلاهما آمریکا، دانشگاه کویینزلند استرالیا و دانشگاه تورنتو کانادا، ریاست بخش مهندسی شیمی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، موسس و مدیر مرکز تحقیقات محیط زیست در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، راه اندازی گرایش محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز و طراحی دروس مهندسی زیست پالایی ، مدیریت پسماندهای جامد و کنترل آلودگی هوا برای این گرایش، از دیگر افتخارات پروفسور داریوش مولا به شمار می رود.

از مسوولیت های اجرایی این استاد دانشگاه شیراز می توان به ریاست بخش مهندسی شیمی دانشگاه شیراز، معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز، عضویت در کمیسیون تخصصی مهندسی شیمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیریت مرکز تحقیقات محیط زیست در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در دانشکده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان استاد برجسته شیمی کشور به عضو هیات علمی دانشگاه شیراز رسید

عنوان استاد برجسته شیمی کشور به عضو هیات علمی دانشگاه شیراز رسید