مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-24سياسي

قم قرنطینه نمی شود/ انتخابات قم موفق برگزار شد/ واکنش به خبر فوت 50 نفر


اعلام آمار 50 فوتی براثر کرونا در قم صحت ندارد و آمار موثق از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود که مبنای تصمیم گیری های خرد و کلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در ارتباط با تمهیدات استانداری در ارتباط با بیماری کرونا، گفت: برای نخستین بار روز چهارشنبه از ابتلای دو بیمار مطلع شدیم که در قم بستری بودند و بر اثر این بیماری فوت کردند که در این چند روز ستاد زیستی، ستاد بحران و ستاد امنیت قضایی مشترک ایجاد شد.

وی با بیان اینکه برحسب گزارش هایی که از دانشگاه علوم پزشکی استان قم به دستمان رسید، تمام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه انجام شد، تصریح کرد: بلافاصله شورای تأمین استان تشکیل شد.

اساس و محور تمام اقدامات بر اساس اخبار و آمار دستگاه متولی سلامت که دانشگاه علوم پزشکی است که به استانداری می رسد و بر همان اساس تصمیم گیری انجام می شود.

استاندار قم با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله از سوی دانشگاه علوم پزشکی و دغدغه های این نهاد، بیان کرد: تعطیلی مراکز آموزشی، حوزوی، دانشگاهی و مراکز فرهنگی از جمله تصمیم هایی بود که برای پیشگیری از شیوع این بیماری گرفته شد و مورد اجرا قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم قرنطینه نمی شود/ انتخابات قم موفق برگزار شد/ واکنش به خبر فوت 50 نفر

قم قرنطینه نمی شود/ انتخابات قم موفق برگزار شد/ واکنش به خبر فوت 50 نفر