مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-24سياسي

ضدعفونی کردن فضای داخلی مساجد قم آغاز شد


محمد خامه یار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیرانه در مساجد قم، ادامه داد: یک هزار و 200 مسجد در این استان وجود دارد که ضدعفونی کردن این اماکن مقدس تنها از عهده نهادهای دولتی ممکن نیست و باید تمام جوانان، هیات امنای و فعالان مساجد در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: ضمن تاکید بر ضرورت اقامه نماز و دعا در مساجد استان و جلوگیری از تعطیلی این اعمال عبادی و معنوی، از افراد مسن و کسانی که مشکل تنفسی دارند، درخواست داریم تا تردد خود را به مساجد محدود کنند.

مدیرستاد اقامه نماز قم، ادامه داد: بازرسی ها نسبت به وضعیت بهداشتی مساجد استان در روزهای اخیر تشدید شده است ضمن اینکه با هماهنگی های انجام شده ضدعفونی کردن مساجد هزینه ای برای مساجد تحمیل نمی کند.

وی با بیان اینکه ضمن توجه به رعایت مسائل بهداشتی، توسل به اهل بیت(ع) و توجه به معنویات در این شرایط ضروری است گفت: قرائت زیارت عاشورا، حدیث شریف کسا و دعای توسل برای دفع بلا و گرفتاری پس از نماز عشا در مسجد مقدس جمکران و مساجد استان قرائت می شود.

خامه یار تاکید کرد: ائمه جماعات مساجد استان پیرامون روش های مقابله با ویروس کرونا توجیه شده اند تا از ظرفیت آنها برای آموزش به مردم برای پیش گیری از ابتلا به این بیماری استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن فضای داخلی مساجد قم آغاز شد

ضدعفونی کردن فضای داخلی مساجد قم آغاز شد