مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-24پزشكي

آمادگی کادر درمانی بیمارستان های جنوب غرب خوزستان برای مقابله با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا آرش یلالی روز دوشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری خرمشهر بیان کرد:مجموعه درمانی بخش دولتی و خصوصی آخرین اطلاعات و نحوه مدیریت مربوط به ویروس کرونا و نحوه حفاظت اطلاعات فردی را در سه نوبت دستورالعمل دریافت کردند.

وی افزود: تمام نیروها و کادر درمانی بیمارستان ها، مراکز بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی آمادگی لازم را پیدا کردند و آموزش مراقبت و محافظت فردی به مردم از طریق رسانه های محلی ارایه شده و در حال انتشار است.

یلالی با بیان اینکه هیچ موردی از کرونا ویروس در آبادان، خرمشهر و شادگان مشاهده نشده گفت:از تمام موارد حاد تنفسی که به بیمارستان های تابعه مراجعه می کنند آزمایش کرونا ویروس انجام و به سرعت به آزمایشگاه مرجع ارسال می شود.

وی رعایت بهداشت فردی را مهمترین عوامل پیشگیری از این بیماری بیان کرد و افزود: شستن مکرر دست ها با آب و صابون بهترین توصیه برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نیز در این نشست گفت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع احتمالی این بیماری در شهرستان خرمشهر و مرز شلمچه اتخاذ شده است.

محمد حیدری به استقرار چند گروه پایش و غربالگری و درمانی در مرز بین المللی شلمچه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه محدودیت در مرز شلمچه توسط طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کادر درمانی بیمارستان های جنوب غرب خوزستان برای مقابله با کرونا

آمادگی کادر درمانی بیمارستان های جنوب غرب خوزستان برای مقابله با کرونا