مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:352020-02-24اقتصادي

معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با پیگیری استاندار و مدیران صنعتی استان و حمایت معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد.

- حمیدرضا خانپور که به همراه استاندار قزوین برای دیدار با وزیر صنعت به تهران رفته بود پس از تصویب این معافیت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های مستمر و تلاش مضاعف استاندار قزوین و حمایت ویژه جهانگیری معاون اول رییس جمهور و رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد.

وی افزود: در هنگام راه اندازی شهرک صنعتی کاسپین، طول مسافت تا تهران به صورت زمینی اندازه گیری شد و در آن هنگام فاصله شهرک کاسپین تا میدان فردوسی بیش از 123 کیلومتر بود اما با آیین نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید که اخیراً وضع شداین مسافت را به صورت هوایی مدنظر قرار دادند و شهرک صنعتی کاسپین درون شعاع هوایی قرار گرفت.

خانپور تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های مستمر و دلسوزانه استاندار قزوین و برگزاری جلسات مختلف با مسئولین کشوری بویژه با وزیر صمت، معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین به تصویب رسید.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: سرمایه گذارانی که در شهرک صنعتی کاسپین سرمایه گذاری کرده بودند، از ابتدا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد

معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد