مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-24سياسي

مدال زرین کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات/خراسان جنوبی دوم شد


استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص مشارکت مردم در انتخابات رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارسی از یاسوج؛ رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص مشارکت مردم در انتخابات رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان در خلق حماسه دوم اسفندماه و مایوس نمودن دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام گفت: این استان با مشارکت70درصدی در انتخابات رتبه نخست در کشور را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: مجموع آراء ماخوذه در 3 حوزه اصلی و 5 حوزه فرعی استان 375 هزار و 87 رای بوده که نسبت به جمعیت واجد شرایط استان، مشارکت مردم در انتخابات 70 درصد بوده است.

جمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مهدی روشنفکر با کسب66 هزار و 895 رای به عنوان منتخب مردم  به مجلس یازدهم راه یافت.

وی با بیان اینکه سید محمد موحد با کسب 75 هزار و850 رای از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده به مجلس یازدهم راه یافت، اظهار داشت: از حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز غلامرضا تاجگردون با کسب 38هزار و422رای از مجموع 76 هزار و 528 رای صحیح ماخوزه به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال زرین کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات/خراسان جنوبی دوم شد

مدال زرین کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات/خراسان جنوبی دوم شد