مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:052020-02-24اجتماعي

احیاگران هفت تپه 5 شهید مدافع حرم هستند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه احیاگران هفت تپه 5 شهید بودند که به عنوان مدافعان حرم به شهادت رسیدند، گفت: این مکان چند سالی است که در بازدید راهیان نور رونق گرفته است.

- سردار عبدالله ملکی در گفت وگو با ایسنا در مورد یادمان هفت تپه و برنامه های اجرایی جهت احیای این یادمان با بیان اینکه عقبه لشکر 25 کربلا مازندران منطقه هفت تپه بود، اظهار کرد: در سال 64 هفت تپه که در اختیار منابع طبیعی خوزستان بود در اختیار لشکر 25 کربلا قرار گفت تا این مکان عقبه لشکر برای ساماندهی، سازماندهی، آموزش و پشتیبانی لشکر باشد که بعد از آن تحویل لشکر شد.

وی با بیان اینکه سنگرهای هفت تپه با کمک مردم مازندران ساخته شد، تصریح کرد: هزینه پشتیبانی این مکان نیز توسط خود مردم مازندران تامین و با کمک سپاه و لشکر 25 کربلا ساخته شد که پیشکسوتان و رزمندگان ما خاطرات زیادی از هفت تپه دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه هفت تپه بارها مورد بمباران دشمن قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی در آن نقطه به شهادت رسیدند و مازندران 72 شهید، گلستانی ها 14 شهید، کهکیلویه و بویر احمد با مرکزیت یاسوج 12 شهید و سمنانی ها هم 40 شهید تقدیم دفاع مقدس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاگران هفت تپه 5 شهید مدافع حرم هستند

احیاگران هفت تپه 5 شهید مدافع حرم هستند