مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:052020-02-24پزشكي

آغاز بسیج ملی مقابله با کرونا / نواختن نمادین زنگ شستن دست ها در مدارس


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از آغاز به کار بسیج ملی مقابله با کرونا خبر داد و به خانواده های توصیه کرد که ترددهای درون و بیرون شهری را کاهش دهند.

- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از آغاز به کار بسیج ملی مقابله با کرونا خبر داد و به خانواده های توصیه کرد که ترددهای درون و بیرون شهری را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کیانوش جهانپور با اشاره به جلسه ای که امروز با مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس با هشتگ کرونا را شکست می دهیم ، با دستور وزیر بهداشت آغاز به کار کرد.

وی افزود: با توجه به کلید خوردن بسیج ملی مقابله با کروناویروس، امروز در جمع مجازی با روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، جلسه ای برگزار شد که ضمن بررسی برنامه ها و اهداف ابتدایی، از فاز یک این بسیج، با هشتگ کرونا را شکست می دهیم رونمایی شد.

امیدواریم ظرف روزهای آینده با همکاری و تعامل خوب با رسانه ها و تعامل دو سویه با رسانه های محلی و استانی، شاهد جهشی در اطلاع رسانی و آموزش عمومی در جهت اهداف این کمپین که قاعدتا کنترل و مدیریت بیماری کروناویروس جدید و مقابله با انتشار و شیوع این ویروس است، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بسیج ملی مقابله با کرونا / نواختن نمادین زنگ شستن دست ها در مدارس

آغاز بسیج ملی مقابله با کرونا / نواختن نمادین زنگ شستن دست ها در مدارس