مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:402020-02-24سياسي

تحریم کنندگان دارو قاتل بشرند


دبیر ستاد حقوق بشر با انتقاد از اعمال سیاست ها و تحریم های غیر انسانی آمریکایی ها علیه ایرانی ها، گفت: تحریم کنندگان دارو فقط ناقض حقوق بشر نیستند، - بلکه قاتل خود بشرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دیدار اینازیو کاسیس وزیر خارجه سوییس با علی باقری کنی معاون رییس قوه قضاییه و دبیر َستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، راهکارهای بهبود وضعیت ایرانیان زندانی در آمریکا مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که در حاشیه نشست شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد، باقری کنی با انتقاد از برخورد غیرانسانی آمریکایی ها با ایرانی های بازداشتی خواستار پایان دادن به سیاست گروگان گیری آمریکایی ها شد و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران خود را موظف به پیگیری مشکلات ایرانیان در هر نقطه از جهان می داند.

دبیر ستاد حقوق بشر با نشان دادن تصاویر کودکان معصوم مبتلا به بیماری پروانه ای به طرف سوییسی به سیاست ضدانسانی تحریم دارویی برخی از کشورها اشاره نمود و تصریح کرد: تحریم کنندگان دارو فقط ناقض حقوق بشر نیستند، بلکه قاتل خود بشرند.

در این دیدار وزیر خارجه سوییس با اشاره به لزوم ارائه امکانات پزشکی به بیماران، گفت: دسترسی افراد نیازمند به دارو حق همه است و جلوگیری از آن حتی در دوران جنگ نیز نباید بدون مجازات باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم کنندگان دارو قاتل بشرند

تحریم کنندگان دارو قاتل بشرند