مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:362020-02-24اقتصادي

ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عباس صوفی از پروژه ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان که به صورت پایلوت در منطقه یک اجرا می شود بازدید کرد و گفت: شهرداری منطقه یک همدان پیشتاز و پیشگام در ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی است.

وی ضمن بازدید از واحدهای مختلف شهرداری منطقه یک عنوان کرد: این منطقه به عنوان پیشگام و پیشتاز در شهرداری همدان ایجاد آرشیو الکترونیکی را آغاز کرده است.

صوفی گفت: این پروژه شامل دو بخش فیزیکی و سیستمی است که در بخش فیزیکی عملیات عمرانی و ساختمانی در هر 4 منطقه در جهت ایجاد بایگانی مرکزی و سایت مراجعان صورت گرفته و یا در حال انجام است.

شهردار همدان گفت: تمام پرونده های شهرسازی، درآمد، نوسازی که افزون بر 250 هزار پرونده در 4 منطقه است به بایگانی مرکزی مناطق انتقال یافته و بر مبنای شناسه ملک تجمیع خواهند شد.

وی گفت: در بخش سیستمی نیز که شامل ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد و لینک شدن تصاویر به نرم افزار موجود است پیمانکار مربوطه مشخص و قرارداد منعقد شده و در ماه جاری شروع کار را خواهیم داشت.

صوفی تصریح کرد: انجام این پروژه که یکی از الزامات و زیرساخت های سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی است از اولویت های اصلی شهرداری و تأکیدات شورای شهر بوده و در جهت حفظ اوراق و پرونده ها، بهبود فرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان

ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان