مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:362020-02-24اجتماعي

تامین ناوگان فوق العاده برای جابه جایی دانشجویان خراسان شمالی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نگرانی در تامین ناوگان مورد نیاز جابه جایی دانشجویان برای بازگشت به شهرستان های محل سکونت خود وجود ندارد.

سعید سبحانی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی دانشگاه، درخواست برای سفر با ناوگان عمومی هجوم واره زیاد شد که البته بیشتر آن به مقصد مشهد و نیز استان های شمالی بود.

وی افزود: برای خدمات رسانی بهتر به این دانشجویان، 6 دستگاه ناوگان اتوبوس در مسیر مشهد و 2 دستگاه ناوگان اتوبوس در مسیر استان های شمال، تامین شد و در صورت درخواست، ناوگان مورد نیاز قابل تامین است.

وی اظهار داشت: در حالی که ناوگان اتوبوسی پیش از این با 30 درصد ظرفیت اقدام به جابه جایی مسافر داشتند، امروز تمام ناوگان اتوبوسی با ظرفیت کامل نسبت به خدمات رسانی اقدام کرده و علاوه بر آن ناوگان فوق العاده هم برای پاسخ به نیاز، تامین شد.

بر اساس این گزارش، به علت نگرانی ها از شیوع کرونا ویروس، دانشگاه های خراسان شمالی تا پایان هفته جاری تعطیل است.

سبحانی در بخش دیگر سخنان خود در باره انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه شیوع کرونا ویروس گفت: تامین سلامت مسافران که با ناوگان عمومی جابه جا می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه، توصیه های لازم به تشکل ها داده شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین ناوگان فوق العاده برای جابه جایی دانشجویان خراسان شمالی

تامین ناوگان فوق العاده برای جابه جایی دانشجویان خراسان شمالی