مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:272020-02-24اجتماعي

جلوگیری از ورود 87 تن مواد مخدر به کشور


از ورود 87تن مواد مخدر به کشور در 11 ماهه ابتدایی سالجاری جلوگیری شده که نسبت به سال گذشته 56 درصد افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/کردستان فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از ورود 87تن مواد مخدر به کشور در 11 ماهه ابتدایی سالجاری جلوگیری شده که نسبت به سال گذشته 56 درصد افزایش پیدا کرده است.

قاسم رضایی صبح امروز دوشنبه (5 اسفند ماه) در نشست خبری پس از مراسم تودیع و معارفه فرماندهی مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه ایران اسلامی امروز سرافرازانه می درخشد، اظهار کرد: ایران امروز بزرگترین مستکبر جهان را به لرزه در آورده و به همه نوید داد که قدرت استکبار پوشالی است.

وی افزود: ایران امید جهان مستضعفان است و قدرت ایران تمام مستکبران را به لرزه انداخته است.

فرماندهی مرزبانی ناجا با بیان اینکه سربازان ایران هرجا پرچم خود را برافراشته اند کار دشمن برهم ریخته شده است، تصریح کرد: در استان کردستان با تقدیم 5400 شهید بومی و 18 هزار شهید مهاجر یک نمونه از این پرچم ها برافراشته شده است.

رضایی با بیان اینکه علم و پرچم حرم در ایران است و اگر ایران آسیب ببیند حرم نیز آسیب می بیند، ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا امروزه در هیچ جای جهان که درحال فعالیت است، آسایش ندارد و این نشان از بزرگی و عظمت ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود 87 تن مواد مخدر به کشور

جلوگیری از ورود 87 تن مواد مخدر به کشور