مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-24پزشكي

اطلاع رسانی عمومی کرونا از طریق فضاهای شهری سنندج انجام می شود


حشمت الله صیدی روز دوشنبه در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا موجی از نگرانی در کشور به دنبال داشته است، اطلاع رسانی در زمینه رعایت موارد پیشگیرانه ازسوی صدا وسیما و رسانه ها می تواند در کاهش شیوع این ویروس تاثیر گذار باشد.

وی افزود: شهرداری به عنوان نهاد مردمی هم در این راستا موظف به برخی اقدامات است و در این زمینه تمام سازمانها و مناطق مرتبط آمادگی لازم جهت اجرایی کردن طرح وبرنامه های پیشگیرانه را دارند.

شهردار سنندج با بیان اینکه از تمام فضاهای تبلیغاتی سطح شهر در راستای اطلاع رسانی اقدامات پیشگیرانه استفاده خواهد شد، گفت: از شب گذشته طرح شستشو و ضد عفونی کردن اتوبوس های درون شهری آغاز شده و هر شب این اقدام بصورت مداوم انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در راستای حفظ سلامت شهروندان از هیچ هزینه ای دریغ نخواهیم کرد و با همکاری علوم پزشکی آمادگی لازم برای اطلاع رسانی موارد پیشگیرانه را داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز بر اطلاع رسانی مدوام نکات پیشگیرانه تاکید کرد گفت: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس تمام دستگاهها با بسیج امکانات تعامل وهمکاری لازم را با هم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی عمومی کرونا از طریق فضاهای شهری سنندج انجام می شود

اطلاع رسانی عمومی کرونا از طریق فضاهای شهری سنندج انجام می شود