مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-24اقتصادي

قیمت مراکز اقامتی کرمان در نوروز 1399 افزایش ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا، فریدون فعالی در نشست مشترک با مدیران مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی کرمان افزود: نرخ تمام اماکن اقامتی این استان از قبیل هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه های بومگردی و خانه های مسافر در ایام نوروز 1399 ثابت است و مدیران این اماکن موظف به اجرای نرخ نامه مصوب هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در مراکز اقامتی لحاظ شود تصریح کرد: بزودی کارگاه های آموزش روش های مقابله با این بیماری ویژه مدیران و کارکنان مراکز اقامتی استان کرمان برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه تا این لحظه گزارشی از ابتلای فرد یا افرادی به بیماری کرونا در این استان گزارش نشده است تصریح کرد: در صورت تداوم این مسئله شاهد تغییر مسیر بیشتر گردشگران به سوی استان های جنوب شرق کشور به ویژه استان کرمان در ایام نوروز 1399 خواهیم بود.

وی از آمادگی استان کرمان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: باید طبق دستور العمل های بهداشتی تمام تاسیسات گردشگری به ویژه مراکز اقامتی در فواصل زمانی تعیین شده ضدعفونی شوند تا میزان نگرانی گردشگران به حداقل ممکن برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مراکز اقامتی کرمان در نوروز 1399 افزایش ندارد

قیمت مراکز اقامتی کرمان در نوروز 1399 افزایش ندارد