مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-24اجتماعي

ممنوعیت فروش ساندویچ های دست ساز در مدرسه


در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دستورالعمل مقابله با عفونت های حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها و مدارس ابلاغ شد.

- بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ادارات کل آموزش وپرورش استان ها باید در یک طرح ضربتی و سراسری نسبت به برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی باهدف انتقال مفاهیم اصول بهداشت فردی و توصیه های پیشگیرانه بهداشتی در قالب محتواهای آموزشی دیداری و شنیداری به دانش آموزان کارکنان، اقدام کنند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش، برخی از مفاد این دستورالعمل به شرح زیر است: -از ظرفیت انجمن اولیاء و مربیان استان؛ مناطق و مدارس در آموزش والدین استفاده و مراقبت از دانش آموزان در یک اقدام هماهنگ و همسوی خانه و مدرسه صورت بگیرد.

-برنامه های جبرانی آموزش دروس، ویژه دانش آموزانی که به علت سرماخوردگی های فصلی از حضور در مدارس محروم می گردند، توسط معاونت های آموزشی و مدارس مربوطه تنظیم و به مرحله اجرا گذاشته شود.

-برگزاری کلیه کنگره ها، گردهمایی ها، اردوها و مسابقات تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

- نسبت به تأمین و توزیع مواد شوینده و صابون مایع کافی و سطل زباله دردار مجهز به کیسه زباله برای کلیه مراکز تابعه اعم از آموزشی و اداری اقدام و در مدارسی که فاقد لوله کشی صابون مایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش ساندویچ های دست ساز در مدرسه

ممنوعیت فروش ساندویچ های دست ساز در مدرسه