مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:302020-02-24اجتماعي

برف و باران کشور را فرا می گیرد


سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از کولاک برف و اختلال در ترددهای جاده ای و وزش باد شدید در بیشتر استان های کشور خبر داد.

- سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از کولاک برف و اختلال در ترددهای جاده ای و وزش باد شدید در بیشتر استان های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: با ورود سامانه بارشی به کشور از بعد ازظهر امروز (5 اسفند) بارش برف در استان های جنوب غرب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل و ارتفاعات استان های تهران، مازندران، قزوین، البرز و غرب اصفهان پیش بینی می شود همچنین رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، جنوب همدان و کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

امروز همچنین بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در چهارمحال و بختیاری و نوار غربی اصفهان، مرکزی و قم دور از انتظار نیست.

بر اساس این اطلاعیه فردا (6 اسفند) بارش برف را در استان های اردبیل، کردستان، همدان، شرق لرستان، شمال استان های چهار محال وبختیاری، کرمانشاه و ارتفاعات استان های تهران، مازندران، البرز، قزوین، سمنان، گیلان، غرب اصفهان و ارتفاعات کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران کشور را فرا می گیرد

برف و باران کشور را فرا می گیرد