مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-24اقتصادي

کرونا یقه بازار مسکن را هم گرفت!


با وجود آن که معاملات مسکن شهر تهران در یک ماه اخیر 20 درصد بالا رفته، در چهار روز اخیر همزمان با احتمال شیوع کروناویروس از حجم مراجعات حضوری برای بازدید واحدها کاسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال شیوع بیماری کرونا و خودداری خانواده ها نسبت به خروج از منزل بررسی های میدانی از کاهش مراجعات حضوری برای خرید مسکن حکایت دارد و پیش بینی فعالان بازار این است که در صورت ادامه وضعیت کنونی، خرید و فروش افت خواهد کرد.

واسطه های ملکی می گویند با وجود رونق مناسبی که طی هفته های اخیر در بازار مسکن ایجاد شده پس از شیوع کروناویروس نگرانی هایی بین طرفین معامله برای مواجهه رو در رو با یکدیگر دیده می شود.

همزمان با قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF، برگزاری انتخابات مجلس و قرار گرفتن در بازه زمانی شب عید، جنب وجوش در بازار مسکن افزایش یافته اما پیگیری ها بیشتر از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

در سه ماه اخیر خرید و فروش، بخصوص در بخش کوچک متراژ بالا رفته است.

اما با شیوع بیماری کرونا به یکباره تعداد بازدیدها در هفته اول اسفندماه کاهش یافته و اگر این بیماری از سطح فعلی فراتر برود، این احتمال وجود دارد که تعداد قراردادهای بازار مسکن تحت تاثیر قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا یقه بازار مسکن را هم گرفت!

کرونا یقه بازار مسکن را هم گرفت!