مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:502020-02-24سياسي

واکنش های رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی به منتخب مردم تهران


با اعلام کاندیداتوری دهنوی، اکانت اینستاگرام من و تو، عکسی از صحبتهای دهنوی در حسینیه امام خمینی را به همراه برخی سوابق او که عمدتا سیاسی بود منتشر کرد.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه سیاست: نتایج نهایی آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران از سوی سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور به صورت رسمی اعلام شد که در فهرست منتخبان و در رتبه پنجم نام یک جوان به چشم می خورد؛ سید محسن دهنوی در این انتخابات با کسب آرای 829 هزار و 292 نفر از شهروندان تهران بالاتر از چهره های نام آشنا و با سابقه فراوانی قرار گرفت و حالا باید خود را برای پارلمان نشینی و تلاش برای تحقق شعارهای انتخاباتی اش آماده کند.

نام سیدمحسن دهنوی البته پیش از این و در ماه های گذشته هم بارها به رسانه ها فارسی و حتی انگلیسی زبان کشیده شد؛ ماجرایی که با بورسیه پژوهش گری او از یک مرکز دانشگاهی در امریکا آغاز شد و در نهایت با مخالف دولت دونالد ترامپ و بازگرداندن این پژوهشگر ایرانی از یک فرودگاه آمریکایی خبرساز شد.

این البته پایان ماجرا نبود و شیوه و نوع برخورد دولت آمریکا با یک پژوهشگر با انتقادات فراوانی در داخل آمریکا هم روبه رو شد.

همین ماجرا و انتشار اخباری از این نوع برخورد در رسانه های مهم آمریکا توجه آنها را به ادامه فعالیت دهنوی جلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی به منتخب مردم تهران

واکنش های رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی به منتخب مردم تهران