مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:402020-02-24پزشكي

تب شدید و سرفه خشک علائم مهم کرونا است/هرگونه تجمع باید لغو شود


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به ثبت مورد مثبت کرونا در البرز گفت: در جلسات شورای تأمین و یا پدافتد غیرعامل استان البرز مجدداً بر تعطیلی دانشگاه ها، - ایسنا/البرز سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به ثبت مورد مثبت کرونا در البرز گفت: در جلسات شورای تأمین و یا پدافتد غیرعامل استان البرز مجدداً بر تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه تاکید خواهیم کرد.

دکتر سیدحسن اینانلو روز دوشنبه پنجم اسفند در حاشیه نشست با خبرنگاران در خصوص پیدا شدن مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان البرز اظهار کرد: با توجه به نزدیکی البرز به نقاطی مانند تهران، قم و یا ارتباط با گیلان این انتظار می رفت که در البرز نیز مواردی از ابتلا مشاهده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: حال در جلسات شورای تأمین و یا پدافتد غیرعامل استان البرز مجدداً بر تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه تاکید خواهیم کرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز توضیح داد: علاوه بر ضرورت تعطیلی دانشگاه ها و مدارس بر عدم برگزاری هر گونه تجمعات از جمله کنگره ها، سینماها، همایش ها، کنسرت ها و .

تاکید داریم؛ چون هرنوع تجمعات می تواند موجب انتقال ویروس کرونا شود و با لغو تجمعات باید تماس افراد با یکدیگر را محدود کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب شدید و سرفه خشک علائم مهم کرونا است/هرگونه تجمع باید لغو شود

تب شدید و سرفه خشک علائم مهم کرونا است/هرگونه تجمع باید لغو شود