مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-24سياسي

فرماندار شاهرود: برای کاهش اضطراب مردم در مورد کرونا اقدام شود


نادر فخری دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهر افزود: مدیریت و هوشمندی مدیران دانشگاهی و آموزش و پرورش این شهرستان برای مقابله با این ویروس با برنامه ریزی های لازم پیگیری شده است.

وی افزود: برای مقابله با این تهدید ضعیف ، برنامه ریزی و تمهیدات قوی باید داشته باشیم که شرایط به حالت قرمز نرسد، که البته پیش بینی های لازم در حوزه های مختلف انجام شده است.

به گفته او ، سخنرانی ها ،همایش ها و تجمع ها محدود شده یا برگزار نشود هرچند که برنامه ریزی قبلی آن برای اسفندماه امسال پیش بینی شده بود.

معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت: روسای دستگاه های اجرایی برای تسهیل در کار بانوان شاغل در ادارات که فرزندان خردسال یا مهدکودکی دارند در این ایام برای مرخصی استحقاقی همکاری لازم بنمایند.

فخری ادامه داد: برای آقایان شاغل در ادارات نیز در این شرایط که با ویروس کرونا مقابله می شود ، برای مرخصی محدود آنها سختگیری نشود.

فرماندار شاهرود گفت: تمام دستگاههای اجرایی دستورالعمل های بهداشتی و بخشنامه ها و ملزوماتی را که دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام می کند باید در اجرای آن کوشا بوده و همت بیشتری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شاهرود: برای کاهش اضطراب مردم در مورد کرونا اقدام شود

فرماندار شاهرود: برای کاهش اضطراب مردم در مورد کرونا اقدام شود