مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-24اقتصادي

جوسازی سودجویان خطرناک تر از ویروس کرونا


در روزهای اخیر و به دنبال ورود ویروس کرونا به استان مازندران ، شاهد هجوم مردم به داروخانه ها و مراکز توزیع لوازم بهداشتی جهت خرید ماسک و ژل ضدعفونی کننده هستیم و در این میان برخی سودجویان با سوء استفاده از فضای به وجود آمده با انتشار برخی شایعات سعی دارند تا سود سرشاری از بابت فروش اقلام بهداشتی نصیب خود کنند و به عبارتی جیب مردم را خالی نمایند.

این افراد در سکوت اولیه مسئولان مربوطه توانستند تا حدودی به اهداف شوم خود دست یابند و شلوغی نامتعارف داروخانه ها در سطح استان توسط مردم جهت خرید بسته های بهداشتی دلیلی بر این مدعا است و با وجود انکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آمادگی لازم این استان برای مقابله با این ویروس خبر داده اما با افزایش شایعات نگرانی ها در این زمینه را افزایش داده است.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرده که این دانشگاه برای درمان بیماران مشکوک، احتمالی و قطعی مبتلا به کرونا ویروس چهار بیمارستان رازی قائمشهر ، خاتم الانبیا بهشهر، امام خمینی (ره) آمل و امام خامنه ای عباس آباد را تجهیز نموده و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

در حالی که موسوی رعایت اصول بهداشت فردی را مهمترین راهکار موثر برای پیشگیری از این بیماری از سوی مردم عنوان می کند، اما برخی تلاش دارند تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوسازی سودجویان خطرناک تر از ویروس کرونا

جوسازی سودجویان خطرناک تر از ویروس کرونا