مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-24ورزشي

حکم فوت فوتبالیست های یزدی در گرجستان در محاکم تجدیدنظر استان تأیید شد


رییس کل دادگستری استان یزد از تأیید و قطعیت حکم دادگاه بدوی فوت فوتبالیست های یزدی در گرجستان در محاکم تجدیدنظر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری در این رابطه اظهار داشت: در موضوع رسیدگی به پرونده فوت دانش آموزان فوتبالیست یزدی در کشور گرجستان و شکایت اولیای دم از متهمین این پرونده، پس از تحقیق و بررسی در دادسرا و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی در شعبه 107 جزایی ارجاع و منجر به صدور حکم گردید.

وی با اشاره به درخواست تجدیدنظرخواهی متهمان این پرونده و رسیدگی در شعبه 12 محاکم تجدیدنظر استان، گفت: با بررسی دقیق ابعاد این ماجرا و با توجه به اینکه از ناحیه تجدیدنظرخواهان و وکلای آنان ایراد و دلیل موجه و مدللی که موجب نقص اساس دادنامه را فراهم آورد، ارائه نگردید، رأی دادگاه تجدیدنظر، طبق قانون با رعایت تشریفات دادرسی صادر گردید.

وی گفت: مدیر باشگاه ورزشی به دلیل اعزام تعداد 12 نفر از نوجوانان عضو باشگاه به خارج از کشور بدون همراهی مربی و یا مسئولی که بتواند از نوجوانان مراقبت نماید به اتهام عدم رعایت مقررات و موازین قانونی منجر به قتل غیرعمدی دو نفر مرد مسلمان به میزان 50درصد مقصر شناخته و به پرداخت دو فقره 50درصد دیه کامل مرد مسلمان به علاوه یک سوم دیه کامل به واسطه ماه حرام در حق اولیاء دم محکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم فوت فوتبالیست های یزدی در گرجستان در محاکم تجدیدنظر استان تأیید شد

حکم فوت فوتبالیست های یزدی در گرجستان در محاکم تجدیدنظر استان تأیید شد