مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-24پزشكي

خمیر دندانی که از سکته قلبی پیشگیری می کند!


پژوهشگران آمریکایی، نوعی خمیر دندان ابداع کرده اند که می تواند با حفظ بهداشت دهان، از بروز سکته و حمله قلبی پیشگیری کند.

- پژوهشگران آمریکایی، نوعی خمیر دندان ابداع کرده اند که می تواند با حفظ بهداشت دهان، از بروز سکته و حمله قلبی پیشگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی نیوز، پژوهشگران در دهه های اخیر، از ارتباط میان سلامت دهان و بیماری های التهابی مانند سکته و حمله قلبی و همچنین تاثیر آنها بر کل بدن صحبت کرده اند.

التهاب که نقشی جدی در بروز بیماری تصلب شرایین دارد، با اندازه گیری دقیق پروتیین واکنشی سی(C-Reactive Protein) مشخص می شود که یک نشانگر حساس برای بررسی خطر احتمالی سکته و حمله قلبی به شمار می رود.

پژوهشگران دانشگاه فلوریدا آتلانتیک (FAU)، موسسه پژوهشی مارشفیلد (Marshfield Clinic Research Institute) و دانشگاه ویسکانسین- مدیسن (UW) با همکاری یکدیگر، یک آزمایش تصادفی انجام داده اند تا تاثیر نوعی خمیر دندان موسوم به پلاک اچ دی (Plaque HD) را در کاهش پروتیین واکنشی سی مورد بررسی قرار دهند.

پلاک اچ دی، نخستین خمیردندانی است که پلاک دندان را تشخیص می دهد و امکان پاک کردن آن با مسواک زدن وجود دارد.

فرمول ساخت این خمیر دندان، ترکیبات منحصر به فردی را شامل می شود و عوامل پاک کننده ای را در بر دارد که با تضعیف ساختار پلاک دندان، به بررسی و پاکسازی موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمیر دندانی که از سکته قلبی پیشگیری می کند!

خمیر دندانی که از سکته قلبی پیشگیری می کند!