مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-24اقتصادي

سیگار اولین محصولی که مشمول کد رهگیری شد


سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سیگار اولین محصولی است که کد رهگیری آن عملیاتی می شود، گفت: اجرای این برنامه در جلوگیری از قاچاق بسیار تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مهدی صادقی نیارکی امروز در مراسم رونمایی از کدرهگیری سیگارت که در شرکت دخانیات ایران برگزار شد، گفت: اجرای این طرح به لحاظ کنترل واردات غیرقانونی و قاچاق سیگار به کشور اهمیت  بسزایی دارد  و روند اجرایی آن با حمایت کامل دستگاه های مرتبط با موضوع مبارزه با قاچاق کالا همراه است.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: سیگار اولین محصولی است که کد رهگیری آن عملیاتی شده است و اجرای این طرح در جلوگیری از قاچاق سیگار بسیار موثر خواهد بود.

  صادقی نیارکی  اظهار داشت: سرمایه گذاری برای تولیدات داخلی سیگار در سال گذشته افزایش یافته و باید توجه داشت که قاچاق کالا و سیگار آثار متعددی از نظر اقتصادی و بهداشتی دارد.

  وی با اشاره به لزوم رعایت استانداردها در تولید سیگار اظهار داشت: پدیده قاچاق علاوه بر مشکلات بهداشتی در اشتغال پایدار صنعتی، تولیدی تو تجاری کشور تاثیر بسیار منفی و مخربی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگار اولین محصولی که مشمول کد رهگیری شد

سیگار اولین محصولی که مشمول کد رهگیری شد