مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-24اجتماعي

مازندرانی ها کرونا را تنها گذاشتند


از اواسط هفته گذشته که شیوع ویروس کرونا به صورت جدی تر در مازندران مطرح و روز پنجشنبه گذشته هم قرنطینه 2 مورد مشکوک تایید شد ، برای بسیاری از مردم مازندران باور پذیر نبود که این ویروس چینی با این سرعت به تهدیدی جدی برای سلامتیشان تبدیل شده باشد و به عبارتی تا پیش از این طبق معمول تصور بر این بود که کرونا پشت مرزهای مازندران باقی خواهد ماند حتی اگر در قم منجر به تلفات شده باشد.

اعلام این موضوع که 2 مورد مشکوک مشاهده شده در مازندران شهروندانی بودند که به قم سفر داشتند ، شوکی را به مازندرانی ها وارد کرد که سبب شد تا باور کنند که ویروس کرونا پشت مرزهای استان منتظر اجازه ورود نمی ماند ، چنان که منتظر نمانده بود و همراه دو شهروند بابلی خودش را به داخل مرزها رساند.

هجوم یکباره برای خرید لوزام بهداشتی پیشگیرانه مانند ماسک ، ژل ضدعفونی کننده و دستکش طبی نخستین واکنش جمعی مازندرانی ها به جدی شدن احتمال شیوع کرونا بود تا جایی که سبب شد این اقلام ظرف چند ساعت در داروخانه ها و مراکز رسمی توزیع کمیاب شده و بازار سیاه با قیمت های چند برابری پیدا کند.

اگر چه دستگاههای ذیربط در مازندران از جمله 2 دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه دستگاههای مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از زمان ورود کرونا به ایران آمادگی نسبی برای احتمال ورود این ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندرانی ها کرونا را تنها گذاشتند

مازندرانی ها کرونا را تنها گذاشتند