مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-24حوادث

شکارچی گراز در باینگان دستگیر شد


سردار رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: این شکارچی متخلف اقدام به شکار یک رأس گراز کرده بود که در پی گشت و کنترل و پایش منطقه توسط محیطبانان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه از این فرد لاشه یک رأس گراز وحشی و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد، افزود: پس از توقیف، دستگیری متهم و کشف و ضبط ادوات جرم از وی و واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست ، این شکارچی متخلف جهت سیر سایر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرپرست منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل تصریح کرد: پایش مناطق تحت مدیریت به صورت شبانه روزی در دستور کار محیط بانان منطقه قرار دارد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی افراد شکارچی، بلافاصله مطابق با ضوابط و قوانین زیست محیطی با آنان برخورد خواهد شد.

منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل منطقه ای حفاظت شده و نمونه گردشگری در شهرستان پاوه و جوانرود از توابع استان کرمانشاه است که با هدف حمایت از گونه با ارزش و در حال انقراض شوکای ایرانی یا گوزن مینیاتوری و ارزش های رویشگاهی در پاییز 1374 به عنوان منطقه شکار و تیراندازی ممنوع و در سال 1378 به عنوان منطقه حفاظت شده به ثبت رسیده است.

از پوشش گیاهی منطقه حفاظت شده بوزین مرخیل می توان به بلوط ایرانی، بنه، زیتون، مورد، ارغوان، گلابی وحشی، کیکم، زالزالک، زبان گنجشک، آلوچه، ختمی، سیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی گراز در باینگان دستگیر شد

شکارچی گراز در باینگان دستگیر شد