مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:562020-02-24سياسي

نمایشگاه عکس حیات وحش در گالری سرای فاتح نی ریز برپا شد


مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی ریز از برگزاری اولین نمایشگاه عکس حیات وحش مناطق نمونه گردشگری کشور در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا هادی گفت: اولین نمایشگاه حیات وحش مناطق نمونه گردشگری ایران با نمایش 24 تابلو عکس حاصل 9 سال فعالیت عکاسی حرفه ای علی آزادی در سرای تاریخی فاتح روزیکشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری گشایش یافت.

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را رابطه طبیعت و جاذبه های آن با رونق گردشگری و میراث فرهنگی عنوان کرد و اظهار کرد: تنوع اقلیمی و طبیعی در مناطق نمونه گردشگری می تواند در رونق گردشگری یک منطقه تأثیر گذار باشد و با توجه به وجود حیات وحش و تنوع آن در 2 منطقه نمونه گردشگری بهرام گور و بختگان و نمایش آن در قالب عکس می تواند به معرفی و سرمایه گذاری در این منطقه منجر شود.

هادی افزود: یکی از اهداف علی آزادی عکاس این نمایشگاه جایگزینی دوربین با اسلحه های شکاری و معرفی زیبایی های این مناطق است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی ریز عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی ریز و حمایت اداره محیط زیست شهرستان نی ریز و با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان نمایشگاه زاغ بور از 4 اسفند به مدت یک هفته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس حیات وحش در گالری سرای فاتح نی ریز برپا شد

نمایشگاه عکس حیات وحش در گالری سرای فاتح نی ریز برپا شد