مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:362020-02-24حوادث

کشف 29 قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین شهر


دادستان اصفهان از کشف 29 قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین شهر خبرداد و گفت: یک خودروی سواری پژو 405 به عنوان اسکورت و یک خودروی پژو پارس در محور مواصلاتی در حال انتقال محموله بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید نصرالدین صالحی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب اطلاع مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان و فروشندگان سلاح به قصد عبور دادن محموله ای از سلاح های گرم وارد حوزه قضایی شهرستان شاهین شهر و میمه شده اند، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری نامبردگان صادر شد.

وی افزود: پس از آن مأموران پلیس اطلاعات شهرستان نسبت به شناسایی خودروهای حامل محموله در محور تهران-اصفهان اقدام که مشخص می شود خودروی سواری پژو 405 به عنوان اسکورت و خودروی پژو پارس در محور مواصلاتی موصوف در حال انتقال محوله بوده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه تصریح کرد: عوامل عملیاتی حاضر در صحنه پس از اخطار توقف و عدم توجه متهمان، با استفاده از شلیک هوایی و سپس شلیک به سمت لاستیک خودروها و تعقیب و گریز، در نهایت خودروی پژو پارس که به صورت خلاف جهت به سمت میمه متواری شده بود در کنار جاده مشاهده و پس از بازرسی تعداد 29 قبضه سلاح شکاری طرح وینچستر (مختص استفاده از نزاع و ایجاد ناامنی) کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 29 قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین شهر

کشف 29 قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین شهر