مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-24اقتصادي

مقاوم سازی حدود 80 درصد شبکه ها/ آماده مقابله با سیل احتمالی هستیم


مدیر توزیع برق با اشاره به آمادگی کامل این شرکت در مقابله با خسارات سیل احتمالی، گفت: تاکنون 70 تا 80 درصد شبکه های توزیع برق پلدختر مقاوم سازی و پایدار شده اند.

- ایسنا/لرستان مدیر توزیع برق با اشاره به آمادگی کامل این شرکت در مقابله با خسارات سیل احتمالی، گفت: تاکنون 70 تا 80 درصد شبکه های توزیع برق پلدختر مقاوم سازی و پایدار شده اند.

محمدطاها متش پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در استان، اظهار کرد: برای مقابله با این حادثه آمادگی کامل داریم.

وی با اشاره استقرار اکیپ های شرکت توزیع برق در شهرستان پلدختر، عنوان کرد: وسایل و تجهیزات مورد نیاز در این بحران تهیه و آماده شده است.

متش پور با اشاره به جابجایی بسیاری از شبکه های توزیع برق در شهرستان پلدختر، ادامه داد: 70 تا 80 درصد شبکه ها در این شهرستان مقاوم سازی و پایدار شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر با بیان این که شبکه های توزیع ما هوایی هستند، افزود: آمادگی هرگونه حادثه را داریم و در عین حال امیدواریم این سیل پیش بینی شده خسارات زیادی به همراه نداشته باشد.

وی با اشاره به این که تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی اندیشیده شده است، بیان کرد: تمام کارکنان و تجهیزات ما در حال آماده باش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی حدود 80 درصد شبکه ها/ آماده مقابله با سیل احتمالی هستیم

مقاوم سازی حدود 80 درصد شبکه ها/ آماده مقابله با سیل احتمالی هستیم