مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:402020-02-24پزشكي

نمونه گیری از 18 بیمار مشکوک به کرونا در گلستان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بابیان اینکه تاکنون 8 نمونه بیماران مشکوک به کرونا در استان به تهران ارسال شده است، گفت: هنوز نتایج مثبت یا منفی بودن بیماری کرونا در این افراد به ما گزارش نشده است.

- ایسنا/گلستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بابیان اینکه تاکنون 8 نمونه بیماران مشکوک به کرونا در استان به تهران ارسال شده است، گفت: هنوز نتایج مثبت یا منفی بودن بیماری کرونا در این افراد به ما گزارش نشده است.

سراج الدین عارف نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجموع تا پایان وقت اداری امروز تعداد نمونه های اخذ شده مشکوک به کرونا در استان به 18 نمونه می رسد که البته ممکن است بعد از اعلام نتایج، همه آن ها آنفلوآنزا باشد.

وی با اشاره به اینکه جواب آزمایشات بین سه روز تا یک هفته مشخص می شود، افزود: بدون توجه به اینکه نتایج آزمایش این افراد مثبت یا منفی است، باید در نظر بگیریم که استان آلوده است و اقدامات لازم را انجام دهیم؛ در غیر این صورت فرصت را از دست می دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص تداوم تعطیلی مدارس استان، گفت: تاکنون روزهای یکشنبه و دوشنبه مدارس تعطیل شده و در جلسه بعدازظهر امروز کمیته سلامت استان، در خصوص تداوم تعطیلی مدارس در روزهای آینده تصمیم خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه گیری از 18 بیمار مشکوک به کرونا در گلستان

نمونه گیری از 18 بیمار مشکوک به کرونا در گلستان