مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:362020-02-24اقتصادي

63 درصد از تعهد اشتغال شهرستان خلخال محقق شد


علیرضا خلیلی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: سهم تهعد ایجاد اشتغال خلخال در سال جاری یک هزار و 507 شغل جدید بود که در 10 ماه گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغال زا زمینه ایجاد 954 فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم شده است .

وی اظهار کرد: در بحث ایجاد و توسعه مشاغل پایدار روستایی در این مدت با پرداخت 170 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از محل صندوق توسعه پایدار روستایی به 153 طرح علاوه بر زمینه سازی برای ایجاد 335 فرصت شغلی جدید، زمینه راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید همچنین راه اندازی مجدد تعدادی از واحدهای راکد ویا نیمه فعال در این شهرستان فراهم شده است.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلخال اظها کرد: در همین مدت با پرداخت سه میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت ایجاد مشاغل خانگی به مجریان این طرح ها زمینه ایجاد 34 فرصت شغلی را در این بخش از مشاغل شهرستان فراهم ساخته است .

وی با تاکید بر لزوم افزایش کنترل و نظارت طرح های سرمایه گذاری شده اقتصادی که تسهیلات ارزان قیمت بانکی در اختیار مجریان آنها قرار گرفته ، افزود: در صورت مشاهده هرگونه انحراف از هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده در طرح های اقتصادی ، نام این طرح از ردیف طرح های مورد حمایت دولت حذف و تسهیلات ارائه شده به صاحب آن به نرخ آزاد و عاری از هر گونه یارانه تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 درصد از تعهد اشتغال شهرستان خلخال محقق شد

63 درصد از تعهد اشتغال شهرستان خلخال محقق شد