مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:362020-02-24فناوري

ارائه اطلاعات متخلفان انتخاباتی فضای مجازی به پلیس امنیت


اطلاعات متخلفان انتخاباتی فضای مجازی در اختیار پلیس امنیت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد اقبالی ظهر دوشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: رده سنی مجرمان سایبری 20 تا 35 سال است، این مجرمان بیشتر تحصیل کرده و باهوش هستند و نیاز به مالخر هم ندارند.

وی به رویکردهای مثبت اینترنت نیز اشاره کرد و گفت: تسهیل در مبادلات بانکی و امر ارتباطات و کاهش هزینه ها از رویکردهای مهم اینترنت است.

رییس پلیس فتای استان البرز در خصوص فراوانی جرایم فضای مجازی در استان البرز، گفت: نخستین مورد برداشت غیرمجاز است که به دلیل عدم آگاهی مالباخته انجام می شود.

سرهنگ اقبالی دومین جرم فضای مجازی در استان البرز را کلاهبرداری اینترنتی برشمرد و گفت: این جرایم در مورادی مانند خرید و فروش های اینترنتی رخ می دهد، به یقین استفاده از رمز پویا نقش مهمی در کاهش این قبیل کلاهبرداری ها دارد.

وی سومین جرم فضای مجازی در استان را هتک حیثیت اجتماعی دانست و گفت: انتشار عکس، فیلم، صوت و یا مواردی که وجهه اجتماعی یک نفر را خراب کند از جمله این موارد است.

رییس پلیس فتای استان البرز در بخش دیگری به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد پرداخت و گفت: در این مدت مجموع ارزش ریالی پرونده های مکشوفه برابر 40 میلیارد ریال بوده است، بحث فیشینگ همان سرقت اطلاعات کارت های بانکی افراد از طریق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه اطلاعات متخلفان انتخاباتی فضای مجازی به پلیس امنیت

ارائه اطلاعات متخلفان انتخاباتی فضای مجازی به پلیس امنیت