مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-24سياسي

بهبود 2 بیمار مبتلا به کرونا در گیلان بسیج همه امکانات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، ارسلان زارع در نشست مقابله با گسترش کرونا ویروس اظهار کرد: مبنای عمل در مقابله با ویروس کرونا، دستاوردها و رویکردهای علمی بوده و همه دستورالعمل ها کارشناسی شده است.

وی تصریح کرد: به سبب اهمیت موضوع شیوع ویروس کرونا در گیلان از هفته های گذشته جلسه شورای پدافند غیرعامل، قرارگاه زیستی و مدیریت بحران با یکدیگر ادغام شدند و اکنون هریک از زیر مجموعه ها، وظایف مشخصی را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی موظفند بر حسب وظیفه قانونی خود و بر مبنای دستورالعمل ملی عمل کنند، افزود: شیوع این ویروس تنها مرتبط با گیلان نیست، بلکه در سراسر کشور نمونه هایی از آن مشاهده شده و کارشناسان خبره بر روی بیماری و شیوه درمان آن پژوهش و تحقیق می کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر 24 ساعت گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس باید ارائه شود، گفت: نقص ها، کمبودها و مشکلات گزارش شود تا بتوانیم از اختلالات، پیشگیری کرده و در صورت کوتاهی، برخورد کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به موضوع آموزش، افزایش سطح آگاهی مردم و تلاش برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، بیان کرد: رسانه ملی نقش مؤثری ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 2 بیمار مبتلا به کرونا در گیلان بسیج همه امکانات

بهبود 2 بیمار مبتلا به کرونا در گیلان بسیج همه امکانات