مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-24اجتماعي

استقرار 4 بالگرد در لرستان اقلام امدادی و غذایی در شهرها دپو شد


صارم رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه به دنبال پیش بینی بارش های سیل آسا کارگروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با حضور همکاران ما از تهران برگزار شده است، اظهار داشت: تیم های عملیاتی ما آماده هستند و شهرستان ها همه در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه اقلام امدادی و غذایی در شهرستان ها دپو شده است، تصریح کرد: نقشه جامع استان به تفکیک جمعیتی، جنسیتی و مختصات جغرافیایی روستاها و بخش ها تهیه شده است چراکه برخی مسیرها ممکن است بر اثر سیلاب بسته شود لذا نیاز به نقشه جامع است تا بتوانیم امدادرسانی خوبی را داشته باشیم.

رییس جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در لرستان مستقر است، افزود: ‬یک فروند بالگرد اورژانس و یک فروند بالگرد ارتش نیز در استان مستقر هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: 3 فروند بالگرد هم از طریق جمعیت های هلال احمر استان های همجوار آمادگی دارند به محض اعلام نیاز به استان بیایند.

وی با اشاره به اینکه مکان هایی برای اسکان اضطراری در نظر گرفته ایم، گفت: پیش بینی تجهیزات عملیات در شب را کرده ایم و توانسته ایم نورافکن هایی را تهیه کنیم.

تجهیزات فنی و تخصصی وارد استان شده است، لجن کش ها، خودروهای امدادی و تلفن های ماهواره ای و بی سیم را نیز تهیه کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 4 بالگرد در لرستان اقلام امدادی و غذایی در شهرها دپو شد

استقرار 4 بالگرد در لرستان اقلام امدادی و غذایی در شهرها دپو شد