مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-24اقتصادي

بازار ملزومات نوروزی قزوین/ از قیمت انواع آجیل تا قیمت میوه و حبوبات


گزارش بازار این هفتهٔ خبرگزاری فارس اختصاص به قیمت کالاها و ملزومات نوروزی دارد، برخی کالاها با افزایش قیمت روبه رو شده اند و برخی دیگر نیز در ثبات قیمت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بازار این روزهای قزوین با توجه به فرا رسیدن ایام سال نو، تا حدودی شلوغ است و مردم در تب و تاب خرید البسه، آجیل، شکلات و شیرینی و ملزومات دیگر هستند.

مرغ و مخلفات آن یکی از کالاهایی که معمولاً تقاضا برای خرید آن در ایام منتهی به سال نو افزایش می یاید، مرغ و گوشت است که البته به دلیل قیمت بالای گوشت قرمز، بسیاری از مردم علی الخصوص قشر متوسط و ضعیف جامعه، این روزها ترجیح می دهند در طبخ انواع خورش ها به جای گوشت قرمز از سینهٔ مرغ استفاده کنند.

طی هفتهٔ جاری مرغ در بازار قزوین با اندکی افزایش قیمت مواجه شد و قیمت آن از 12 هزار و 700 تومان در هفتهٔ گذشته، به 13 هزار تومان رسید.

هم چنین قیمت هر کیلو سینهٔ مرغ نیز در بازار قزوین 19 هزار و 500 تومان است.

انتظار می رود قیمت مرغ در انتهای سال با توجه به تقاضای زیاد برای خرید آن، افزایش پیدا نکند، زیرا در این ایام خانواده ها خرج های فراوانی دارند و وجود این گرانی ها موجب می شود نتوانند کالاهای موردنیاز خود را تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار ملزومات نوروزی قزوین/ از قیمت انواع آجیل تا قیمت میوه و حبوبات

بازار ملزومات نوروزی قزوین/ از قیمت انواع آجیل تا قیمت میوه و حبوبات