مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 08:102020-02-24سياسي

علامه فیاضی وزنه سنگین فرهنگی و معنوی برای خراسان شمالی است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: علامه فیاضی وزنه سنگین فرهنگی و معنوی برای خراسان شمالی است و منشأ برکات و خیرات و برکات علمی، اجتماعی و فرهنگی برای استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در دیدار با نماینده منتخب مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یکی از پدیده های مبارکی که هدیه امام و انقلاب به ملت ما داد حق انتخاب بود، که هر سال ما از این حق و تکلیف دینی استفاده می کنیم و دستاوردهای بسیار خوبی هم نصیب ملت ایران شده است.

وی افزود: از بین انتخاب های ملت، انتخاب مبارک تری داریم که در رأس همه انتخابات کشور ماست، انتخاب اعضای مجلس خبرگان رهبری است که مهم ترین مسئولیتشان مسئله رهبری، تعیین رهبری و بررسی عملکرد رهبری در هرزمانی هست که این هم یک پدیده جدیدی در کشورمان و در عالم اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: در جامعه دینی باید رهبری آگاه، شجاع و سیاستمدار وجود داشته باشد که خداوند به برکت انقلاب و امام این انقلاب، این نعمت را به ما ارزانی داشت و اینکه مردان بزرگ و انسان های وارسته را در خصوص جامعه دینی ما فراهم کرده است.

وی ادامه داد: انتخابات میان دوره ای در استان ما بعد از فوت آیت الله مهمان نواز برگزار شد و عرصه برای انتخابات فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه فیاضی وزنه سنگین فرهنگی و معنوی برای خراسان شمالی است

علامه فیاضی وزنه سنگین فرهنگی و معنوی برای خراسان شمالی است