مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:562020-02-24حوادث

بیش از 3 هزار واحد مسکونی در زلزله «قطور» خسارت دید


محمد عابدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به این تعداد از واحدهای مسکونی در 28 روستای بخش قطور بین 50 تا 100 درصد خسارت وارد شده است.

وی افزود: مصدومان این زلزله و پس لرزه های آن تاکنون به 104 نفر رسیده است که 85 نفر از از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شده اند و باقی نیز در بیمارستان های خوی بستری هستند.

وی اضافه کرد: تاکنون مقدار قابل توجهی اقلام امدادی چادر، پتو و وسایل گرمایشی و خوراکی در بین زلزله زدگان توزیع شده و امروز هم 2 هزار 500 تخته چادر دیگر در بین آسیب دیدگان توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا زمین لرزه ای به بزرگی 5.

7 ریشتر ساعت 9:22 صبح روز گذشته، یکشنبه حوالی شهر قطور خوی در شمال آذربایجان غربی را لرزاند و علاوه بر مصدومیت اهالی موجب تلف شدن صدها راس دام و تخریب 10 تا 100 درصدی منازل در 43 روستای شهرستان های سلماس و خوی شد.

مسوولان آذربایجان غربی پس از این زلزله در منطقه حضور یافتند و امدادرسانی و توزیع چادر و اقلام امدادی قبل از تاریکی هوا در بیشتر مناطق انجام شد اما در ساعت 19:30 بار دیگر زلزله ای به بزرگی 5.

9 زرآباد خوی را لرزاند و بار دیگر امدادگران به این منطقه اعزام شدند.

اگرچه زلزله زرآباد به دلیل آنکه در عمق 28 کیلومتری زمین به وقوع پیوست، خسارت گسترده ای نداشت اما همین زمین لرزه نیز تعدادی از مردم را راهی بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار واحد مسکونی در زلزله «قطور» خسارت دید

بیش از 3 هزار واحد مسکونی در زلزله «قطور» خسارت دید