مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-24اقتصادي

از شایعه تا واقعیت کروناویروس/زنگ خطری که دیر به صدا درآمد


این روزها اخبار مرتبط با کرونا در صدر توجه مردم قرار دارد و در حالی که بارها و بارها تاکید شده است که مردم باید رسانه های رسمی کشور را مرجع دریافت اخبار قرار دهند بازار انواع و اقسام شایعات داغ داغ است.

- خبرگزاری فارس- حسین طالب علی: کرونا ویروس که شیوعش از کشور چین آغاز شد، مدتی است در صدر اخبار جهان و ایران قرارگرفته است، ویروسی که آیرا لونجینی، مشاور سازمان جهانی بهداشت که زیست شناس و متخصص بیماری های واگیر است، اعلام کرد که احتمال مبتلا شدن دو سوم جمعیت جهان به این نوع جدید ویروس کرونا (COVID-19) وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات قرنطینه می تواند باعث کاهش سرعت انتشار ویروس شود از قابلیت انتشار این ویروس و گسترش آن به خارج از مرزهای چین و درگیر کردن کشورهای مختلف جهان خبر داد.

در مدت زمان کوتاهی این اتفاق افتاد و نمونه هایی از انتشار این ویروس در کشورهای مختلف تأیید و نگرانی ها از شیوع جهانی این ویروس جدی تر شد.

هفته آخر بهمن ماه اخباری مبنی بر ورود ویروس کرونا به کشور در برخی رسانه ها منتشر شد که با واکنش و تکذیب وزارت بهداشت همراه بود.

اما طولی نکشید که در روز چهارشنبه 30 بهمن ماه در خبری اعلام شد که نتایج بررسی ها در قم نشان می دهد دو شهروند قُمی به ویروس کرونا مبتلا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت کروناویروس/زنگ خطری که دیر به صدا درآمد

از شایعه تا واقعیت کروناویروس/زنگ خطری که دیر به صدا درآمد