مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-24دانش

مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در کرمانشاه مشاهده نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص راه اندازی مرکز پاسخگویی کرونا در این استان گفت: - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص راه اندازی مرکز پاسخگویی کرونا در این استان گفت: این مرکز هر روز آماده پاسخگویی به مردم است.

شکیبا اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز، کارشناسان بهداشتی از ساعت 8 تا 24 آماده پاسخگویی به سوالات همکاران و شهروندان در خصوص بیماری کرونا هستند.

شماره تماس با این مرکز 37266556 است.

شهروندان از طریق موبایل نیز با شماره 08337266556 تماس بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به بیماری کرونا در استان کرمانشاه مشاهده نشده، گفت: از شهروندان خواستاریم به توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توجه کنند.

وی بیان کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان به طور کامل تخلیه شده و آماده خدمت به بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در کرمانشاه مشاهده نشده است

مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در کرمانشاه مشاهده نشده است