مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-24فرهنگي

تسلیت رییس مؤسسه فرهنگی اکو در پی درگذشت «نادره بدیعی»


رییس مؤسسه فرهنگی سازمان همکاری اقتصادی «اکو» در پیامی، درگذشت «نادره بدیعی» شاعر، منتقد، متخصص حوزه غرب چین و آسیای مرکزی را به جامعه ادبی تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سرور بختی رییس مؤسسه فرهنگی سازمان همکاری اقتصادی اکو در پیامی، درگذشت نادره بدیعی شاعر، منتقد، متخصص حوزه غرب چین و آسیای مرکزی را به جامعه ادبی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر فوت نادره بدیعی، موجب تأثر و تألم جامعه ادبی منطقه اکو شد.

نادره بدیعی متخلص به آناهیت ، شاعر، منتقد، پژوهشگر موسیقی و ادبیات، متخصص حوزه غرب چین و آسیای مرکزی بود که آثار متعددی در زمینه های فرهنگی و تأثیر فرهنگ و ادب ایرانی در چین منتشر کرد.

مؤسسه فرهنگی اکو چهل و ششمین نشست از سلسله رویدادهای فرهنگی - کتابخانه ای را که با همیاری انجمن دوستی ایران و تاجیکستان در تاریخ چهارشنبه 23 مرداد ماه 1398 برگزار شد، به تجلیل از مقام علمی شخصیت فرهنگی بدیعی و رونمایی و معرفی کتاب سفرنامه تاجیکستان، سمرقند و بخارا (ازبکستان) اختصاص داد.

نظام الدین زاهدی سفیر جمهوری تاجیکستان در ایران، در این آیین، کتاب مذکور را مهرنامه ای برای 2 ملت ایران و تاجیکستان خواند و اذعان داشت: نتیجه بازشناخت ایران و تاجیکستان ظهور رشته تازه ای در علوم انسانی است که می توان آن را تاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس مؤسسه فرهنگی اکو در پی درگذشت «نادره بدیعی»

تسلیت رییس مؤسسه فرهنگی اکو در پی درگذشت «نادره بدیعی»