مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-24اقتصادي

کشف انبار ماسک در البرز/ماسک ها میان مردم توزیع شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استا البرز از کشف یک انبار کوچک ماسک در کرج خبر داد و گفت: تمامی ماسک ها با دستور دستگاه قضایی، به نرخ مصوب میان مردم توزیع شد.

-  علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه یک انبار کوچک ماسک در کرج کشف شد، افزود: از این انبار حدود 80 کارتن ماسک های معمولی و فیلتر داره n 95  کشف شد که به دستور دادستان مرکز استان همه آن ها به قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: همچنین در پی گزارش اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی و  بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر شناسایی یک مکان دپو و عرضه خارج از شبکه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق پرونده تشکیل و برای  رسیدگی به  تعزیرات ارسال شد.

محکومیت دو میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی وی ادامه داد: شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان با بررسی و اخذ نظرات کارشناسی از دستگاه های مربوط و با عنایت به آخرین دفاعیات متهم، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم به پرداخت 2 میلیارد و 85 میلیون و 127هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار ماسک در البرز/ماسک ها میان مردم توزیع شد

کشف انبار ماسک در البرز/ماسک ها میان مردم توزیع شد