مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:452020-02-24سياسي

اجرای طرح زوج و فرد در کرج از امروز/متخلفین هر یک ساعت یکبار اعمال قانون می شوند


رییس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کرج خبر داد و گفت: متخلفینی که در این طرح حضور دارند هر یک ساعت یک بار اعمال قانون خواهند شد.

-  غلامعلی شرق، رییس پلیس راهور استان البرز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از اجرای طرح زوج و عصر امروز (دوشنبه پنجم اسفند ماه) در کرج خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، این طرح در برخی معابر پرتردد کرج از ساعت 16 الی 21 اجرا می شود.

رییس پلیس راهور استان البرز با اشاره به محدوده های اجرای طرح زوج و فرد مطرح کرد: از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام خمینی (ره) و از سمت شرق ورودی حضرت امام خمینی (ره) به سمت میدان سپاه در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.

وی افزود: مسیرهای دیگر این محدودیت ها از تقاطع حضرت امام، ورودی های خیابان دانشکده، میدان قدس، میدان توحید، بلوار هفت تیر، علامه جعفری، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان، ورودی های 45 متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر را شامل می شود.

شرق افزود: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد به صورت الکترونیکی و با استفاده از دوربین های ثبت تخلف شهرداری کرج انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زوج و فرد در کرج از امروز/متخلفین هر یک ساعت یکبار اعمال قانون می شوند

اجرای طرح زوج و فرد در کرج از امروز/متخلفین هر یک ساعت یکبار اعمال قانون می شوند