مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:452020-02-24اجتماعي

ناوگان اتوبوس رانی درون شهری سنندج شستشو و ضدعفونی شدند


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای پیشگیری از ابتلای همشهریان به ویروس کرونا از آغاز شستشو و ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوس رانی درون شهری سنندج خبر داد و گفت: - ایسنا/کردستان رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای پیشگیری از ابتلای همشهریان به ویروس کرونا از آغاز شستشو و ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوس رانی درون شهری سنندج خبر داد و گفت: در شبانه روز دو نوبت تمامی اتوبوس های فعال درون شهری با محلول آب و کلر شستشو و ضد عفونی می شوند.

امیر جمشید نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه ابتلای چند نفر از هموطنان به ویروس کرونا و احتمال سرایت آن به دیگر استان ها باعث نگرانی همه آحاد جامعه شده است.

وی بیان کرد: با توجه به هشدارهای پزشکان مبنی بر احتمال آلوده بودن میله ها و صندلی اتوبوس ها و متروها و در راستای رفع نگرانی و پیشگیری از ابتلای شهروندان، این سازمان با خرید تجهیزات لازم تمهیدات در خصوص ضدعفونی و شستشوی کامل اتوبوس های فعال درون شهری را آغاز کرده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: یک دستگاه کارواش سیار و سه نفر از اکیپ این سازمان هر شب بعد از اتمام فعالیت اتوبوس ها با استفاده از محول آب و کلر تمامی اتوبوس ها را ضدعفونی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان اتوبوس رانی درون شهری سنندج شستشو و ضدعفونی شدند

ناوگان اتوبوس رانی درون شهری سنندج شستشو و ضدعفونی شدند