مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:362020-02-24اقتصادي

افزایش 10 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی


مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان 940 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی انجام شده که نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، طهمورث فتاحی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان 940 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی انجام شده که نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی را فرایندی چند بُعدی دانست و افزود: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در روستاها موجب افزایش درآمد روستاییان، افزایش بهره وری، کمک به کاهش ضایعات بخش کشاورزی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کمک به اشتغال موجود می کند.

وی عنوان کرد: در این مدت 29 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی در نواحی صنعتی استان با سرمایه گذاری اولیه یک هزار و 140 میلیارد ریال در زمینه سردخانه، فرآوری ماهی، فرآوری بادام، تولید خوراک آبزیان، تولید خوراک دام و سایر بخش های کشاورزی صادر و با صدور این جوازها، زمینه اشتغال یک هزار نفر در استان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی

افزایش 10 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی