مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:362020-02-24حوادث

حریق کارگاه مبل سازی در اسلامشهر اطفا شد


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اطفا حریق یک کارگاه چوب بری و مبل سازی در مرتضی گرد اسلامشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال ملکی صبح دوشنبه از وقوع آتش سوزی در یک مورد کارگاه مبل سازی خبر داد و اظهار داشت: ساعت 7 و 56 دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در کارگاه چوب بری و مبل سازی در محله مرتضی گرد، خیابان نرگس به سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود، که بلافاصله 3 ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی شامل تجهیزات تنفسی و تانکرهای آب به محل حادثه اعزام می شوند.

ملکی افزود: با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران بود، این تعداد نیروها به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: محل آتش سوزی سوله ای مسقف حدود 400 متر بود که یک و نیم طبقه نیز داخل آن وجود داشت که با سقف شیروانی و غیر مقاوم پوشیده شده بود و مقداری چوب و مصنوعات چوبی در آن وجود داشت و چندین بشکه مایعات قابل اشتعال نیز برای همین کار استفاده می شود قرار گرفته بود که بشکه ها هم شعله ور شده بودند که سبب آتش بیشتر شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: زمانی که نیروها به محل رسیدند کاملاً این سوله شعله ور و به سرعت در حال سرایت به سوله های اطراف بود و در لحظات اولیه 4 نفر از کارگران که از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق کارگاه مبل سازی در اسلامشهر اطفا شد

حریق کارگاه مبل سازی در اسلامشهر اطفا شد